جمعہ مبارک کے مختصر فضائل

5/5 - (1 vote)

**جمعہ مبارک!**جب ہم جمعۃ المبارک کے بابرکت دن کے لیے اکٹھے ہو رہے ہیں، آئیے اس خاص دن کی اہمیت اور فضائل پر غور کرنے کے لیے تھوڑا وقت نکالیں۔ جمعہ رحمت، برکت اور بخشش کا دن ہے۔ یہ مسلمانوں کے لیے ہفتہ وار عید ہے، اجتماعی طور پر اکٹھے ہونے کا وقت ہے، اور اللہ (SWT) کے ساتھ اپنے ایمان اور تعلق کو مضبوط کرنے کا موقع ہے۔

 *فضائل جمعہ:*

 1. **گناہوں کی معافی:** نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: “روزانہ کی پانچوں نمازیں اور ایک جمعہ سے دوسرے جمعہ تک، درمیان میں آنے والے گناہوں کا کفارہ ہیں، جب تک کہ کوئی گناہ نہ کرے۔ کوئی کبیرہ گناہ۔” (صحیح مسلم)

 2. **سورہ کہف کی تلاوت:** جمعہ کے دن سورہ کہف کی تلاوت کی بہت زیادہ مستحب ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: “جو شخص جمعہ کے دن سورۃ الکہف کی تلاوت کرے گا، اس کے لیے ایک نور ہوگا جو ایک جمعہ سے دوسرے جمعہ تک چمکتا رہے گا۔” (بیہقی)۔

 3. **دعا کی اہمیت:** جمعہ کے دن ایک خاص گھڑی ہوتی ہے جس میں تمام دعائیں قبول ہوتی ہیں۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ جمعہ کے دن ایک لمحہ ایسا ہے کہ اگر کوئی مسلمان اس وقت نماز پڑھتا ہے تو اس کی دعا قبول ہوتی ہے اور اللہ سے جو کچھ مانگتا ہے اسے دیا جاتا ہے (صحیح بخاری)۔

 4. **زیادہ برکات:** جماعت کے ساتھ نماز جمعہ میں شرکت کرنے سے بے پناہ ثواب ملتا ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: بہترین دن جس میں سورج طلوع ہوا جمعہ کا دن ہے، اسی دن آدم علیہ السلام کو پیدا کیا گیا، اسی دن انہیں جنت میں داخل کیا گیا اور اسی دن انہیں وہاں سے نکال دیا گیا، اور قیامت نہیں آئے گی۔ جمعہ کے دن کے علاوہ قائم کیا گیا” (صحیح مسلم)

 جیسا کہ ہم اس مبارک دن کو مناتے ہیں، آئیے ہم کوشش کریں:

 – جمعہ کی نماز باجماعت ادا کریں۔

 – سورہ کہف کی تلاوت کریں۔

 – کثرت سے دعا کریں، خاص طور پر اس گھڑی میں جب دعا قبول ہوتی ہے۔

 – نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم پر درود بھیجنا۔

 اللہ تعالیٰ ہم پر اپنی رحمتیں اور برکتیں نازل فرمائے، ہمارے گناہوں کو معاف فرمائے اور ہمیں سیدھے راستے پر چلائے۔ آمین.

I am Muhammad Adnan Khan Chunda. I am student(Talib e Ilm) Of Jamia Muhammadiya Hanfiya Sulamani Near Jatta Adda Naivela. I love To Teach You Islamic Information like Masail,Hadees and Quotes of Bazurgane din.

Leave a comment